BeautyLab: Prirodzenosť, ľudskosť a jemnosť
Marko Pleva a jeho mama Marcela Plevová prostredníctvom spoločného projektu BeautyLab ukazujú, ako sa dá postaviť pevný základ na „soft skills“. Keď desať ľudí bude robiť jednu vec – viesť, formovať a profilovať holistický well-beingový koncept starostlivosti o krásu, nebude to to isté. Najväčšie rozdiely vznikajú tam, kde sa špičková starostlivosť spája s ľudskosťou, jemnosťou a personalizovaným prístupom ku kráse. Prijmite pozvanie na harmonické miesto – BeautyLab, kde si odpočiniete, načerpáte energiu a do vašich dní pribudne „glow“, ktorý na vás bude vidieť na prvý pohľad! Moderné, funkčné, neinvazívne a veľmi efektívne telové a tvárové ošetrenia najnovšími technológiami znova prebudia vašu radosť pri pohľade do zrkadla. Vitajte v priestore, kde sa krása snúbi s osobným prístupom schopnosť syna spájať ľudí v podnikaní s vedomosťami a citom matky pre budovanie značky.
(Rozhovor s Markom Plevom a Marcelou Plevovou)
Čo vás priviedlo k myšlienke ponúknuť ľuďom koncept BeautyLab?
Bola to zaujímavá cesta s vyústením, ktoré nám obom robí radosť. Obaja sme boli ponorení v podnikaní, no v úplne inom segmente. V jednom momente sme obaja zacítili potrebu zmeny- mne v mužskom kolektíve chýbala ženská energia a mame v jej odvetví kontakt s ľuďmi a sebarealizácia v niečom, čo má sama na sebe vyskúšané a chcela iný zážitok zo skrášľovacích procedúr sprostredkovať ostatným ženám. Videl som jej nadšenie, tak sme spojili sily a rozhodli sme sa v tomto segmente vytvoriť niečo s hlbším zmyslom.
Jedným z kľúčových momentov, ktorým sa chcete odlíšiť je prístup. Ako to vyzerá v praxi?
U nás žiaden klient nie je len ďalšie meno v rezervačnom systéme. Je pre nás veľmi dôležité spojiť sa s klientmi na ľudskej úrovni, vnímať ich potreby, príbehy a komunikovať s nimi v kontexte ich príbehov. To sa mne aj mame osvedčilo už aj na našich predošlých pôsobiskách. Ľudský a osobný prístup býva často „game changer“ a ľudia sa radi vracajú aj kvôli nemu. Taktiež nie je v našom záujme sľubovať klientom, že nejaké ošetrenie prinesie výsledok samé o sebe bez komplexnejšej zmeny životného štýlu alebo starostlivosti o seba. Pre každého klienta zostavíme plán ošetrení aj s návrhom zmien, ktoré ich podľa našich vedomostí dovedú k želaný výsledkom. Chceme sa tiež prepájať so spriatelenými beauty klinikami a to, čo zatiaľ nevieme ponúknuť my, zastrešíme odborníkmi či procedúrami z inej spriatelenej kliniky alebo beauty salónu.
Spomínali ste, že chcete v rámci každého ošetrenia ponúknuť klientom aj niečo navyše. Priblížite nám to?
Ide často o maličkosti, ktoré vo výsledku urobia veľký rozdiel najmä v pocite, s akým od nás klienti odídu. Pri každej z procedúr robíme aj niečo navyše, čo nie je ani bežné ani typické pri týchto procedúrach. Detaily nebudeme prezrádzať – stačí prísť a vyskúšať si to na vlastnej koži. Veríme, že okrem krásneho prostredia, špičkových prístrojov, prístupu a priaznivých cien práve tieto malé detaily budú tým, čo si naše klientky zapamätajú.
Ako sa vám podarilo vystavať tím lojálnych, príjemných a šikovných beauty terapeutiek?
Obaja sme s mamou roky pracovali prevažne v mužských kolektívoch a teraz v ženskom kolektíve vidím, že žiaden zo stereotypov, ktorými som žil, neplatí. Ženský kolektív je súdržný a zodpovedný. Podarilo sa nám nájsť ľudí, ktorí nehľadajú dôvody, prečo niečo urobiť nejde, ale pracujú u nás dievčatá, s ktorými to veľmi dobre funguje a zhodli sme sa aj v tom, že z BeautyLab chceme vybudovať miesto, kde bude dobre nie len klientom, ale aj nám.
Priblížte zámer vybudovať sieť partnerstiev s inými štúdiami a klinikami. Nepovažujete tento krok v beauty segmente za riskantný?
Práve naopak. Ako sme spomínali – chceme klientom ponúknuť tú najlepšiu starostlivosť u partnerov, ktorým dôverujeme. K tomu patrí aj to, že ich nebudeme tlačiť do niečoho, čoho efekt nevieme v ich prípade zaručiť. Veríme, že spolupráca v konkurenčnom prostredí môže byť výhodná pre všetky strany. Partnerskú sieť chceme a budeme budovať s podobne zmýšľajúcimi štúdiami. Vidíme v tom aj potenciál organizovania spoločných eventov zameraných na holistický prístup, wellbeing a krásu.
Aké sú kľúčové hodnoty, na ktorých stojí filozofia BeautyLab?
Najnovší trend a aj náš názor na krásu je, že jej základom je prirodzenosť. Ďalším dôležitým atribútom, ktorý ovplyvňuje naše fungovanie je ľudskosť a v neposlednom rade otvorenosť – ktorá sa odráža aj v tom, že nebudeme klientom tvrdiť niečo, čo sa danou procedúrou alebo ošetrením dosiahnuť nedá. Ide nám skutočne o spokojnosť a pohodu. Chceme, aby sa každý u nás cítil vítaný, pochopený a odchádzal odpočinutý a s pocitom, že dostal tú najlepšiu starostlivosť. Berieme to osobne, BeautyLab je pre nás taký rodinný odkaz, na ktorý chceme byť pyšní.
Informácie o procedúrach a link na objednávkový systém nájdete na @dunajska_beautylab.
-reklamná správa-