Tak toto ste ešte nevideli! Zábavné chyby retušérov fotografií.
Mýliť sa je ľudské. Omyly na stránkach magazínov sa však skrývajú len ťažko. Stačí chvíľka nepozornosti grafikov a trapas je na svete. Ktoré prešľapy nás v uplynulých rokoch pobavili najviac?
1. Trojruká princezná
2. Niečo prebytočné na pleci
3. Okrem iného, pekné nechty
4. Najužší pás na svete?
5. Dve rovnaké dcérky?
Ďalšie vtipné omyly nájdete v našej Feminity galérii.
Aj títo sa „sekli“
Známy je prípad nemenovanej farmaceutickej firmy, ktorá sa jazykovým ťažkostiam chcela vyhnúť pomocou obrázkov. V Spojených arabských emirátoch uviedla liek, na ktorom v troch záberoch zobrazila najskôr človeka, ktorému je zle. Nasledovala snímka osoby siahajúcej po medikamente. V poslednej časti obrázka sa zoširoka usmieval zdravý jedinec. Arabi však čítajú sprava doľava.
Škandinávsky výrobca vysávačov Electrolux použil v jednej kampani slogan "Nothing sucks like an Electrolux". Bohužiaľ, zodpovedným predstaviteľom firmy nikdy nevysvetlil, že slovami "it sucks" sa označujú veci, ktoré sú slušne povedané k ničomu.
Manažéri automobilky Ford boli nepríjemne zaskočení nízkymi tržbami za predaj modelu Pinto v Brazílii. Až neskôr vyšlo najavo, že dané slovo označuje slangový výraz pre malé mužské genitálie. Ford preto model premenoval na Corcel, čo v portugalčine znamená kôň.
Stratégia švédskej spoločnosti Ikea zásadne neprekladať názvy svojich výrobkov sa nevyplatila v Spojených štátoch, kde firma ponúkala detskú lavičku pod názvom "FartFull". Zatiaľ čo vo švédčine slovo znamená "rýchlo", pobavenie Američania produkt kupovali ako "Plno prdov".