Presunúť na hlavný obsah

Tak toto ste ešte nevideli! Zábavné chyby retušérov fotografií.

Krása

Mýliť sa je ľudské. Omyly na stránkach magazínov sa však skrývajú len ťažko. Stačí chvíľka nepozornosti grafikov a trapas je na svete. Ktoré prešľapy nás v uplynulých rokoch pobavili najviac?

1. Trojruká princezná

2. Niečo prebytočné na pleci

3. Okrem iného, pekné nechty

4. Najužší pás na svete?

 

5. Dve rovnaké dcérky?

Ďalšie vtipné omyly nájdete v našej Feminity galérii.

Aj títo sa „sekli“

Známy je prípad nemenovanej farmaceutickej firmy, ktorá sa jazykovým ťažkostiam chcela vyhnúť pomocou obrázkov. V Spojených arabských emirátoch uviedla liek, na ktorom v troch záberoch zobrazila najskôr človeka, ktorému je zle. Nasledovala snímka osoby siahajúcej po medikamente. V poslednej časti obrázka sa zoširoka usmieval zdravý jedinec. Arabi však čítajú sprava doľava.
 
Škandinávsky výrobca vysávačov Electrolux použil v jednej kampani slogan "Nothing sucks like an Electrolux". Bohužiaľ, zodpovedným predstaviteľom firmy nikdy nevysvetlil, že slovami "it sucks" sa označujú veci, ktoré sú slušne povedané k ničomu.
 
Manažéri automobilky Ford boli nepríjemne zaskočení nízkymi tržbami za predaj modelu Pinto v Brazílii. Až neskôr vyšlo najavo, že dané slovo označuje slangový výraz pre malé mužské genitálie. Ford preto model premenoval na Corcel, čo v portugalčine znamená kôň.
 
Stratégia švédskej spoločnosti Ikea zásadne neprekladať názvy svojich výrobkov sa nevyplatila v Spojených štátoch, kde firma ponúkala detskú lavičku pod názvom "FartFull". Zatiaľ čo vo švédčine slovo znamená "rýchlo", pobavenie Američania produkt kupovali ako "Plno prdov".