Týmto afrodiziakam neverte!
Prihlásite sa do e-mailovej schránky a v momente vás zaplaví množstvo reklám ponúkajúcich výrobky na zintenzívnenie orgazmu. Váš priateľ nájde po príchode domov v bráne leták, propagujúci „zázračné“ tabletky na podporu erekcie. Kým sa dostanete na želanú web stránku, chtiac či nechtiac musíte čeliť potravinovým doplnkom s unikátnymi dráždiacimi účinkami. Skrátka, sex predáva. A to aj produkty, ktoré vôbec neúčinkujú.
Bohužiaľ, veľa ľudí stále verí ničivej sile reklám. Veď o kvalite výrobkov nás neraz presviedčajú mediálne známe tváre, ktorým tak povediac automaticky pripisujeme punc dôveryhodnosti. Avšak to, ako sa človek dokáže na prílišnej dôverčivosti popáliť, zistil hádam už každý z nás.
Afrodiziaka dostať aj v lekárni
A práve to by vás mohlo zmiasť. Tieto produkty, na rozdiel od liekov, nie sú extra testované a v podstate prechádzajú len inšpekciou, či sú pre človeka zo zdravotného hľadiska nezávadné. Kontrolám kvôli ich liečebnému účinku nepodliehajú. Biznis je biznis a umiestnenie afrodiziak vo vašej obľúbenej lekárni je výsledkom práce snaživých obchodných zástupcov.
Neznáme zloženie (radšej) neskúšajte
Nie je ničím výnimočným, ak firmy lákajú potenciálnych zákazníkov na exotické „ingrediencie“ svojich výrobkov. A tak sa z etikety zázračných tabletiek dočítate, že práve Mučenka jedlá, v nich obsiahnutá, spôsobí vo vašom tele erotickú explóziu. Pritom daný produkt nemá s exotickým hmyzom nič spoločné. No vďaka sladkej nevedomosti sa dá predsa krásne zbohatnúť.
Psychika tiež robí svoje
Trváte na tom, že španielske mušky, ktoré ste nedávno vyskúšali, skutočne zabrali? Za to, že ste uverili ohromujúcemu účinku tovaru, poďakujte placebo efektu. Ich zázračnú silu ste si jednoducho vsugerovali. Kvapôčky vám neuškodili, podľa vás splnili čo sľúbili, čiže na negatívny názor samozrejme nemáte ani ten najmenší dôvod. V skutočnosti by vám istotne oveľa viac poslúžila obyčajná a cenovo dostupná vanilka.
Čo na to odborníci?
„Mastičky, tabletky, kvapky, či iné výrobky na zlepšenie chuti, orgazmu, erekcie a iných sexuálnych vnemov, nefungujú a nikdy nefungovali. Celý biznis je postavený na dôveryhodnosti ľudí a ich snahe nájsť čo najrýchlejšie a najpohodlnejšie riešenie možných problémov. Tento boj je však márny. Naivita ľudí prekvitá, hoci fľaša dobrého vína, jemne dráždivý film, prípadne čokoláda so šľahačkou, by im k navodeniu intímnej atmosféry pomohli viac,“ dodávajú na záver sexuológovia.