Cviky pre sexi guľatý zadoček do leta: Prestaňte sa vyhovárať a začnite ešte dnes!

Cviky pre sexi guľatý zadoček do leta: Prestaňte sa vyhovárať a začnite ešte dnes!

31. 05. 2018

Obetujte pár minút denne týmto cvičeniam a tešte sa v pozitívnych výsledkov, ktoré vás namotivujú k ďalším krokom. Vaše vysnívanie pozadie do leta sa naozaj môže stať skutočnosťou, musíte však začaž už dnes!

V krajine napasovaných džínsov a krátkych šortiek je takmer nutnosťou mať sexi vyšportovaný zadok. Tak dlho, ako strávite čas v kúpeľni zdokonaľovaním svojej tváre, vlasov a úsmevu, môžete začať pracovať aj na svojom novom pozadí. Určite budete musieť do svojej dennej rutiny zakomponovať týchto 5 účinných cvikov, vďaka ktorým bude váš vysnívaný zadok naozaj na dosah. 

Mohlo by vás zaujímať: Tréning a strava nádhernej Natalie Portman: Vďaka tomuto sa dopracovala k dokonalej postave

Stabilizačné cvičenie

Chcete mať naozaj poriadne sexi zadok, ktorý bude popierať zákon gravitácie a bude naozaj spevnený? Na tento typ cvičenia budete potrebovať fit loptu alebo aspoň vyvýšenú plošinu, na ktorú budete môcť umiestniť nohy a následne dvíhať váš trup. Položte na chrbát na podložku a potom zdvihnite svoje telo tak, aby ste vytvorili priamku medzi kolenami a ramenami. Dbajte na to, aby ste vydržali v tejto polohe čo najdlhšie a následne svoje telo uvoľnite. 

Bočný výpad

Väčšina ľudí vie všetko o výhodách výpadoch vpred a vzad, ale vedia aj , aký účinný je bočný výpad? Držte malú váhu v rukách a vykročte veľký bočný krok, pri ktorom sa snažte udržať stehno rovnobežne s podlahou. Udržujte svoju váhu na špičkách a snažte sa, aby ste sa naklonili dopredu. Budete cítiť horieť vaše lýtka, stehná a dokonca aj zadok. Výsledky uvidíte takmer okamžite.

Hlboký drep s činkou

Vytvorte si ideálny zadok tým, že prinesiete starú klasiku. K pravidelnému výpadu pridajte aj tento hlboký drep , ktorý sa vykonáva tým, že dosadnete rovno nadol, zatiaľ čo v rukách držíte činku. Dbajte na to, aby ste si udržali nohy v šírke ramien a použili svoje svaly tak, aby ste po každom úvodnom drepe mohli zdvihnúť telo. Budete chcieť urobiť toto cvičenie aspoň dve sady po dvadsiatich a vydržať!

Sviečka

Tradičná sviečka, ktorú poznáte snáď od čias materskej škôlky sa vracia aj do tréningovej rutiny najúspešnejších športovcov a vy nebudete žiadnou výnimkou. Ľahnite si na podložku a dvihnite panvu tak, aby ste následne vedeli vyšvihnúť nohy smerom nahor. Vytvorením dokonalej sviečky zostaňte v tejto polohe pár sekúnd, pričom sa snažte spevniť všetky svaly, najmä tie na zadku.

Inšpirujte sa: Vymenili kilá za svaly: Tieto hviezdy si vďaka športu vyformovali tip top postavičky!

Poloha pes

Vtipná poloha, ktorá nesie názov po najvernejšom priateľovi človeka- psovi. Presne v takej polohe sa totižto začína ja vaše posledné cvičenie, ktoré vás dovedie k vášmu vysnívanému sexi pozadiu. Kľaknite si na štyri a a dvíhajte nohu ohnutú v kolene tak, aby smerovala smerom nahor. Opakujte na obidve strany a nezabudnite na strečing.

TEXT: MB
Foto: Profimedia

Súvisiace články