Presunúť na hlavný obsah

Tajné zábery topmodelky Kocianovej! Prečo skončila na samotke?

Slovenské celebrity

Michaela Kocianová sa skutočne ocitla na samotke. V rámci spustenia kampane pre nový projekt Liga pre seniorov si vyskúšala, aké je to zažiť samotu, s ktorou sú dennodenne konfrontovaní seniori na Slovensku.

Liga pre seniorov má za cieľ pomôcť zlepšiť kvalitu života seniorov a upozorňovať na ich problémy. Tí sú totiž v našej spoločnosti často prehliadaní, jednoducho sa na nich zabúda. Práve osamelosť seniorov je jedným zo zásadných problémov, a preto je aj nosnou témou prvej kampane.

Hlavným nosičom je spot, v ktorom je hlavná hrdinka konfrontovaná so samotou v jej extrémnej podobe. Na pozadí tejto silnej metafory prichádza apel na nás všetkých, ako môžeme tento nechcený údel seniorov zmeniť. Idea kampane „Hovorme spolu“ sa nakoniec stáva akýmsi posolstvom novej platformy, ktorej zámerom je zhromaždiť pre seniorov všetky dôležité informácie na jednom mieste. Spustenie platformy je plánované na leto.

 

„To, že zostarneme, zmeniť nevieme, ale vieme zmeniť, ako zostarneme. Nikto z nás by nechcel byť konfrontovaný so samotou, preto by nám život seniorov nemal byť ľahostajný. Touto cestou sa chcem poďakovať všetkým sympatizantom a podporovateľom, ktorí nám pomohli a pomáhajú tento výnimočný projekt uviesť do života,“ vysvetľuje Michaela Kocianová zakladateľka OZ Vetulus a samotnej Ligy pre seniorov.

 

Kampaň vznikla v spolupráci s agentúrou MUW Saatchi & Saatchi, o produkciu spotu sa postaral Playground 13 pod režisérskou taktovkou Martina Marčeka.

„Bolo nám cťou pracovať na tejto kampani, pretože táto téma je nám veľmi blízka. Každý z nás má v rodine nejakého seniora a všetci citlivo vnímame, čo prežívajú. Zároveň si myslím, že je dôležité otvárať túto tému, pretože sa týka nás všetkých. Či už teraz, keď by sme sa mali snažiť našim seniorom pomôcť, ale aj v budúcnosti, keď sa nimi staneme my sami,“ hovorí Jakub Kuvik, kreatívny riaditeľ MUW Saatchi & Saatchi.

Video sa objaví online médiách, no diváci ho budú môcť vidieť aj na televíznych obrazovkách. Okrem toho bude kampaň doplnená o online vizuály, print a rôzne PR aktivity.

- reklamná správa -